Category: Award | 2014-01-07 | 19:12:26

Nina kommer sitta brevid Ian och Britney Spears

I morgon så är det dax för People’s Choice Awards, och Nina kommer sitta brevid Ian och Britney Spears.
Nina är som sagt nominerad i  Favorite Sci-fi/Fantasy Actress och Favorite On-Screen Chemistry.
Håller tummar och tår att Nina vinner ett pris=) Längat tills vi får se alla bilder från röda mattan och Ninas vackra klänning :D
 
Bildkälla
Postat av: Amanda

Heeej käraste Felicia, blir sååå sjukt glad!!! Tack sååå mycket! Kan verkligen säga samma sak om alla dina fansites!!! Älskar allihop!!!!!! Jag vill gättegärna göra länkbyte! Jag hade mailat dog också :D eller till TVD och KS bloggen, vill du göra länkbyte på alla bloggar? :D
Kram kram!!!
//Amanda

2014-01-07 @ 19:39:34
URL: http://jenniferlawrencedaily.se
Postat av: Amanda

Det blir jättebra!
Men jag tyckte att Kristen designen var såå otroligt snygg, om jag ska vara super super ärlig så gillade jag nästan den lite mer!!! Bilderna var sjukt snygga och allting!!!! Jag tycker inte alls att du borde byta! Fast du är så duktig på det där så det kommer inte bli smäre direkt, haha. Den är såååå snygg iaf, jag älskar bilderna i headern!!!
Jag lägger till dig idag :)
Kram, Amanda

2014-01-08 @ 07:21:43
URL: http://jenniferlawrencedaily.se
Postat av: Amanda

Hej Felicia, jag har lagt till dina fansites, kolla så at det ser okej ut, om det är något du vill ändra på så kan jag göra det :)
Kram, Amanda

2014-01-08 @ 20:30:45
URL: http://jenniferlawrence.se
    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?